Budapest Környéke

Imádott fővárosunk dombjai

Csapatunk beutazta a világot, de mégis életünk legszebb, legpihentetőbb családi, baráti kalandjait belföldön éltük át

2020 sok változást hozott az életünkbe, de mi hiszünk benne, hogy a megfelelő döntések meghozásával és kellő odafigyeléssel utazhattok belföldön és mi ebben szeretnénk Nektek segíteni

Ez az időszak különösen alkalmas arra hogy felfedezzük újra a fővárost és a környékét.

Budapestet senkinek sem kell bemutatni, de ha szeretnél a környékén is minden kis titkot megtudni, szólj és segítünk.

Ezekből szedtük Nektek össze a kedvenceinket, meséljétek el mit szeretnétek csinálni, és mi garantáljuk, hogy felejthetetlen utazást szervezünk Nektek.

Ha szívesen elkészíted saját foglalásod itt meg tudod tenni:https://belfold.flightmode.hu

Belföldi szállások ›

Kedvenc szállásaink

Rosinante Stílusos Vidéki Fogadó - Szigetmonostor

A Szentendrei-sziget belsejében található szállás, ahová mindig is bújni akartál a rohanó mindennapok elől. Egy családias környezetbe érkezhetsz a saját kis családoddal, melynek legnagyobb előnye, hogy bababarát, szinte semmilyen felszerelést nem kell pluszban hoznotok magatokkal!

• Hajó
  • Belföld

Kökény és Fia Cottage Houses - Cegléd

Egy méretes borászat területén találjuk az 5 mesebeli kunyhót, ahová várják a baráti társaságokat, párokat, utazni vágyókat, és a szállás mellé kitűnő borvacsorát is ajánlanak. Ezen kívül a wellness is megfelelő pihenést nyújt a vendégeknek, akár egy hosszúhétvégére, vagy egy nyár végi kaland erejéig látogatnak ide.

• Belföld

Nádas Tó Park Hotel Superior 3* - Vasad

A szálloda egy hatalmas pihenőparkban található, ahol a Nádas tó nyújtja a fő élményt. Akár családdal érkezünk, akár romantikázni szeretnénk, mindenre találunk lehetőséget, ugyanis rengeteg programlehetőség, és privát szféra áll rendlekezésre a parkon és a szállodán belül is.

• Tengerpart
  • Hajó

Naphegy Vendégház - Zebegény

A Dunakanyarban megbújó vendégház igazán természetközeli élményt nyújt az ide érkező pároknak. Kicsit még Ázsiába is elrepít minket a hangulata. Télen-nyáron csodálatos élményekkel töltődhetünk fel a házban és környékén is, különösen a szaunából szemlélve az erdő csodáit.

Hotel Silvanus 4* - Visegrád

Abban biztosak vagyunk, hogy a Silvanus panoráma medencéjéből nyílik a legszebb kilátás a Dunakanyarra, amit semmiképp sem szabad kihagyni! De ezen kívül a szálloda gasztronómiája és wellness részlege sem hagy kivetni valót maga után, ráadásul egy jót squasholhatunk is itt, hogyha már a környék össze túraútvonlát bejártuk volna.

• Tengerpart

Patikakert Vendégház - Budajenő

Alapvetően a kert a természet értékeit hivatott összegyűjteni, és gyógyításra hasznosítani, ezért itt az előállítástól az értékesítésig végig tudjuk követni a folyamatokat. Ráadásul meg is szállhatunk a vendégházban, hogy több napig is élvezhessük a bánásmódot, és az egészségtudatos környezetet. Ide nem csak kikapcsolódni, de akár távoli munka szempontjából is jöhetünk, mert itt aztán igazán van lehetőség a fókuszáltságra. Kirándulni a közeli Öreg tölgy tanösvényen tudunk, többek között.

• Shopping

Natura Hill - Zebegény

Páratlan szépségű környezetben találjuk a vendégházat, ahová már csak a gasztronómia miatt is érdemes külön ellátogatni. De ha már itt járunk, maradjunk egy két napot, hogy igazán kipihenhessük magunkat, a fenntarhtatóság jegyében kialakított birtokon.

ODU House - Verőce

Tündéri kis odú, a Dunához és a falu központjához is közel, de mégis eldugva, csendes övezetben. Egy nagyobb létszámú család, vagy kisebb baráti társaság is könnyedén eltölthet itt néhány felejthetetlen napot. A tágas kert és az otthonos kis fészek garatnáltan nem nyújt csalódást.

Kerge Mókus Vendégház - Nagymaros

Erdő széli, panorámás házikó, minden szükséges felszereléssel, mindenre felkészült háziakkal: még a nagy hó esetén is segítenek fel és le jutni a házig, ha kell, szánkóval húznak! Stílusos, és még a háziállatainkat is felár nélkül hozhatjuk, mi kellhet még?

Saslak Vendégházak - Nagymaros

Ide modern technológia be ne tegye a lábát! :) Az elcsendesülésre, együttlétre invitálnak minket a vendégházak, hogy itt tényleg ne kelljen semmi mással foglalkozni, csak magunkkal. Ez itt a végtelen nyugalom helye.